Workshopy


Partneři











NADAR - fotografický klub

Fotoškoly.cz

"Musím poděkovat za velice kvalitně uspořádaný kurz který vedl pan Obr. Netušil jsme jak..."
Miloš Wnker
"S workshopem jsem maximálně spokojený, přístup pana Kuchaře je fantastický a tak bych mu..."
Josef Edvard Gregor
Fotografování s trvalými denními světly „Daylight“
Dnes bych napsal pár řádek o foceni s trvalými světly. Na trhu jich je celá škála, ale asi tím nejlepším co se v současnosti nechá pořídit jsou trvalá světla se úspornými zářivkami blízkými barevné teplotě denního světla (5500°K), kterým se díky této vlastnosti také často přezdivá „Daylight“ .

Základy fotografování se studiovými světly

21.4.2012 10:00-17:00

Fotoateliér PHOTON EUROPE, Starokošířská 6/11, Praha 5

Cena: 1890 Kč

Maximální počet účastníků: 12

Obsazeno: ano


Tento workshop je určen pro mírně a středně pokročilé fotografy, kteří si chtějí vybavit vlastní ateliér, nebo už ateliérové vybavení mají a potřebují si osvojit správné postupy při práci se studiovým osvětlením a příslušenstvím.


Co se bude probírat:


  • svícení s daylight (zářivky s denním světlem)

  • svícení zábleskovými světly

  • použití systémového blesku, jako náhrady za zábleskové světlo

  • správné nastavení DLSR v závislosti na typu použitého osvětlení

  • naučíme se několik základních typů svícení při fotografování portrétu i celé postavy

  • k dispozici budou 2 modelky a hair-stylistka



Program 10 - 17:00 :


V úvodní teoretické části workshopu si probereme rozdíly mezi použitím jednotlivých zdrojů světla (daylight, systémové blesky, záblesková světla) v praxi – co se k čemu hodí, a co je nevhodné a probereme si problematiku, jakou intenzitu zdroje světla volit v závislosti na tom, co potřebujeme fotit a jak velký máme ateliér.

Vše se bude předvádět názorně na modelce v praxi. Budeme probírat nejen jaký zdroj světla zvolit, ale také to jaké je k danému zdroji vhodné příslušenství v závislosti na požadovaném charakteru výsledné fotografie.

Po krátké přestávce pak účastníci budou rozděleni do dvou skupin a budou fotografovat za asistence lektora s použitím daylight i zábleskových světel, aby si nabyté teoretické znalosti ihned osvojili aplikováním v praxi.